Oldalak

2013. október 30., szerda

Könyvajánló #3


Cat Patrick : Forgotten - Úgyis elfelejtem


Tartalom : Minden éjjel, miközben a tizenhat éves London Lane alszik, az aznapi események törlődnek az elméjéből. Reggelre csupán a jövőjére „emlékszik”. A lány megszokta már, hogy az előző este írt jegyzetei és egy bizalmas barátnő segítségével éli túl a napot. A dolgok azonban a fejük tetejére állnak, amikor az iskolában feltűnik egy új fiú. Luke Henry nem olyasvalaki, akit az ember csak úgy elfelejt, ugyanakkor – bárhogy is próbálja – London nem találja őt az előtte álló történések emlékképei között. Amit előre lát, az viszont egyre nyugtalanítóbb. Rájön, hogy ideje utánaeredni a múltnak, amit folyamatosan elfelejt – még mielőtt elpusztítaná a jövőjét.


Vélemény : Szerintem egy nagyon jó történet, romantikus, izgalmas. Sok érzelmet kivált az olvasóból .
 
Idézetek: "Borzalmas emlék zavarta meg elmém nyugalmát, miután ma este elaludtam. Az eddigi legrosszabb, nem túlzás. Nem nagyon látok semmit... csak azt tudom, hogy egy nagy embertömegben
állok, és körülöttem mindenki feketébe öltözött. Az arcuk homályos. Valaki meghalt."

" – Jött egy új srác – felelem, és megvonom a vállam. Anya rám néz, aztán vissza az útra. Látom rajta, hogy próbál nem mosolyogni. Kevés sikerrel.
– Na és helyes? – kérdi. Ekkor már én sem bírom tovább, és elmosolyodom.
– Igen.
– Mi a neve?
– Luke.
– Beszéltetek is?
– Egy kicsit. Tűzriadó volt, és egymás mellett kötöttünk ki. Nagyon jó fej."




-Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése